Monday, June 19, 2017

BRISBANE

Seekord oleme jõudnud Brisbane'i linna, kuhu eile Narrabrist 6h sõitsime. Üleeile oli minu viimane tööpäev ning homme hommikul astun juba lennukile ning reisin tagasi Eestimaale. Kuid eile õhtul ja täna oli meil Brisbanes natuke aega ringi vaadata.

Täna hommikul käisime näiteks Koala Sanctuarys, kus elab 130 koaalat ning igasugu muid vahvaid tegelasi veel (nokkloom, krokodillid, wombatid, dingod, kängurud, maod, papagoid jne). Hiljem käisime kesklinnas ringi ning õhtupoole kaubanduskeskuses veel viimaseid sisseoste tegemas.


Koaalad olid lihtsalt nii nii nunnud (ja niiii unised)!


Kookaburrad 





Brisbane'i kesklinn



Kaardi peal märkisime ära kõik suuremad kohad, kus käisime. Nagu näha käisime ära isegi kõikides osariikides (peale Tasmaania)! Ning kokku sõitsime Austraalias läbi umbes 26 000km.

Ma ei oskagi seda viimast blogipostitust hästi lõpetada. Kõik need kogemused on olnud suurepärased ja ma olen nii kauneid kohti näinud ja nii toredate inimestega kohtunud! Niiet väga kurb on ära minna. Tõesti on. Nagu tahaks, aga samas nagu ei tahaks ka. Austraalia on nii koduseks ja omaks saanud. Ja nii palju jäi ju veel nägemata ka, kaardi peal võib ka tähele panna, et põhja poole me üldse ju ei jõudnud, aga võib-olla ükskord kunagi...

Ma olen nii nii tänulik, et ühel õhtul magama minnes aasta aega tagasi mul selline mõte tuli, et siia tulla. Ja ma saan nüüd täitsa aru, miks nii paljud siia seiklema ja õnne otsima tulevad.

Aitäh!



No comments:

Post a Comment