Wednesday, August 31, 2016

BEACH DAY JA HULL TUUL




Nonii, mul on ikka jube blogituhin sees ja ma olen nii vaimustunud kõigest, mis siin on niiet tahaks lihtsalt kõike jagada ja kõike pildistada jne jne. Läksin täna randa sellise ilusa mõttega, et sätin lina maha ja viskan pikali ja loen - kõik on väga kaunis, valge liiv ja türkiissinine meri ja puha. Sättisin siis suure vaevaga kõik paika ära, suure vaevaga sellepärast, et tuul tahtis mu rätiku, raamatu, tossud, jaki, koti ja isegi minu minema viia. Kui peale väikest tuulemaadlust lõpuks maha istuda sain, siis tundsin õige pea, et ilm võib ju ilus olla ja päike paista, aga siin on ikka alles talv. 17 kraadi ja tuul - no ei. Mainin ka ära, et ma ei olnud just kõige õhemalt riides - pikad teksad, pikakäistega soe spordipluus, soe dressikas ning jakk. Ega ei jäänudki muud üle kui oma kodinud uuesti kokku korjata ja lihtsalt edasi jalutada.

Jõudsin jällegi Trigg Beachini ning täna läksin vaatama kohta, mida tahtsin ka juba eile avastama minna, aga seal olid mingid inimesed selleks ajaks kui ma jalanõud jalga sain, niiet sinna paika see jäigi. Niisamuti juhtus ka täna, aga otsustasin siiski nendega liituda ja ega me üksteist väga ei häirinud. Ronisin seal vähe ringi ja pildistasin ja need kiviasjad on tõesti väga lahedad. Peaks uurima, kuidas need üldse tekkinud on. Ning üliteravad on need ka, niiet kukkuda ja toetuda seal kuskile väga ei soovita.

Pärast jalutasin tasapisi tagasi ning no püha taevas, mis tuul!!! Pehme liiva sees ja sellise tuulega, et peab keha 45 kraadise nurga all kõndides hoidma oli ikka päris vaevaline tagasi liikuda, seda ma küll ütlen. Ja kui Eestis on vee ääres selline tugevam liiv, et jalad sisse ei vaju, siis siin sellist asja ei eksisteeri (vähemalt siin rannas) ning igal pool on päris raske kõndida. Lisaks kõigele oli see tuul veel väga külm ka. Aga lõpuks ma tagasi ikkagi jõudsin ja poest läbi ja avastasin ka, et siin müüakse tofut, mida ma teistes toidupoodides näinud ei ole veel siiani, niiet ma olin megaõnnelik!










No comments:

Post a Comment