Sunday, September 11, 2016

SOME CATCHING UP




Natuke unarusse on jäänud see postituste tegemine peab tunnistama. Aga ma siis üritan natuke kokku võtta, mis vahepeal toimunud on:

Kirjutasin eelmine kord, et sain ühes kohvikus proovipäeva ning arvake mis?! Saingi tööle sinna, küll mitte täiskohaga, aga töö on töö ja alguses kulub ka väiksem palk marjaks ära. Nagu ma mainisin, siis see asub Hillarys Boat Harboris, mis on väga kaunis koht ning inimesi käib seal ka päris palju. Kohvik, kus ma töötan on samuti väga mõnus. Võib-olla õnnestub mõnikord ka paar pilti teha, siis näete ka. 

Väike miinus on ka seal töötamisel - asub kodust jube kaugel. Umbes 8,5 km vist. Hommikuti olen tavaliselt bussiga läinud, mis võtab oma tund aega ning kogu aeg peab vaatama, et ikka õiges kohas ühe bussi pealt teise peale saaks ja kõik toimiks. Tagasi olen päris mitu korda jala kõmpinud, mis tähendab seda, et kogu päeva peale tuleb umbes 27 000 sammu ehk 16 km liikumist.

Kahjuks pole viimasel nädalal jõudnud jooksmas käia väga ja muud trenni teha ka mitte, aga selle eest on kõndimist väga palju, 19 000 sammu keskmiselt päevas ehk 12 km. Väikse trenni eest läheb põhimõtteliselt ju kirja.

Mis siis veel... Küpsetasin täna banana breadi, sest suur isu oli, aga kuna üks viil maksab kohvikust ostes umbes 4-5 dollarit, siis mõtlesin, et ise teha on palju mõttekam. Asi lõppes sellega, et pool maja oli suitsu täis ja mu armas banana bread oli süsimust. Järelduseks võin öelda seda, et siin on mingi väga veider ahi. Ma olen oma elus väga palju kooke ja igasugu muid asju küpsetanud, aga kunagi pole midagi kõrbema läinud. Tegelikult asi väga hull ei ole kah, sest kui ma musta kõrbenud osa ära lõikasin, siis oli küpsetis ülimaitsev, eriti veel kui natuke soolast võid peale panna. Soovitan kõigil teha - ülilihtne ja ülimaitsev!!!

Eile tulid siia majja mõneks nädalaks elama kaks inglast. Rääkisime eile juttu ka ja tunduvad väga vahvad inimesed. Üldse on mul tegelikult siinsete majakaaslastega väga vedanud - kõik on äärmiselt toredad inimesed.






No comments:

Post a Comment