Monday, September 12, 2016

UUS REISIKAASLANE








Osad juba teavad, osad mitte, aga täna sain ma omale uue reisikaaslase ehk Jörgen otsustas minuga liituda siin kaugel Austraaliamaal ning ma ei oska seda sõnadesse panna kui hea meel mul selle üle on!!! Ta jõudiski siia täna varahommikul, umbes poole kuue ajal öösel tegin ukse lahti ning seal ta seisiski oma kohvri ja seljakotiga. Naljakas on see, et tal on umbes kaks korda rohkem asju kaasas kui minul - tavaliselt ikka tüdrukud on need, kes liiga palju kola ja riideid ja kõike muud kaasa veavad, kuid seekord olen mina see less is more ja näägutaja-miks-sa-nii-palju-asju-kaasa-võtsid tüüp.

Pean ütlema, et tegelikult on mul tõesti väga hea meel, et ma minimaalselt kõike kaasa võtsin, sest siiani ma veel millestki (peale päikseprillide) puudust tundnud ei ole. Kui kodus seisin tükk aega riietest pungil kapi ees ja mõtlesin, et mida küll selga panna, siis nüüd on kolm pluusi ja kaks paari pükse, mille vahel valida. Paned midagi selga ära ja korras ning ma tõesti naudin seda, et mul on üsna ükskõik. Mõnus vaheldus.



No comments:

Post a Comment