Sunday, November 6, 2016

COTTESLOE BEACH






Eelmisel teisipäeval seadsin sammud Cottesloe ranna poole, mida poolte Perthi postkaartide peal näha võib. Kokku läks sinna jõudmisele vist umbes 2h. Pool tundi kõndimist ja poolteist tundi bussisõitu. Ja arvake ära, mitme kilomeetri kaugusel see on? Ei ole mitte 200km ega 100 km, et 2h sinnaminek aega võttis, vaid hoopis 12 km. See võtab kokku elu suurlinnas ilma autota, igale poole minek võtab tohutult aega.
Lõpuks ma kohale aga jõudsin ja seal oli tõepoolest väga väga mõnus ja kaunis. Tegin oma turistipildid ära ja jalutasin mööda randa kaugemale. Pikutasin mõnda aega ja siis mõtlesin edasi jalutada. Kuna nägin, et rand läheb edasi nii pikalt kuni silm seletas, siis otsustasin tagasi hakata kõndima mööda randa, palju parem kui bussis loksuda. Lõpuks selgus, et terve tee Cottesloest tagasi Scarboroughsse saabki mööda randa kõndida. 12km randa!!! (Tegelikult läheb rand veel u 2km siit edasi ka). Vahepeal oli päris pikalt selline ala, kus oli mingisugune loodusterritoorium, kust ei olnud läbipääsu ehk siis mitme kilomeetri ulatuses ei olnud rannas mitte ainsatki hingelist peale minu. Nii rahulik ja ilus! Pean ütlema, et kogu see jalutuskäik oli lihtsalt imeline. (Isegi kui mu jalalihased mitu päeva pärast valusad olid - liiva peal kõndimine on kümme korda raskem kui kõnniteel, ausalt).

Eile oli kõige soojem ilm, mis mu siinoleku ajal olnud on - 34 kraadi sooja. Ideaalne randa minekuks, mida ma ka tegin. Päris iga päev muidugi nii soe ei ole, aga on u 22 kraadi ringis, mis on ka ülimõnus :)




No comments:

Post a Comment