Tuesday, November 8, 2016

KING'S PARK JA AUTO OSTMINE



Kui ma nüüd päris aus olen, siis mul on juba natuke kopp ees sellest linnast. Natuke on ilmselt vähe öeldud. Mitte, et linnal endal midagi viga oleks, aga tahaks lihtsalt rohkem näha ja mõnes väiksemas kohas elada. Ilma autota võtab igale poole bussi/rongiga sõitmine nii kaua aega ka, mis on väga tüütu. Ja ma pole 2 kuud linnast väljas käinud!!! Õnneks leidsin ma meie elukoha lähedal päris suure pargi, kus on väiksed rajad ja metsik loodus ehk siis on jooksmas käies selline tunne nagu metsas oleks, mitte keset suurlinna. Väga hea vaheldus majadele, autodele ja asfaltile. Ülemine pilt ongi seal pargis tehtud. Päris mõnus, eks?
Hakkasimegi siis paar nädalat tagasi vaikselt plaane hauduma, et mida edasi teha. Vaatama kohti, kuhu minna ning otsisime autot, mida osta. Kui on väga hea auto, siis see on paari tunniga läinud või heal juhul järgmisel päeval. Laupäeval valisime mõned paremad välja ning saatsime sõnumid omanikele, et kas oleks võimalik vaatama minna. Paar tükki muidugi ei vastanud üldse, aga lõpuks leppisime ühega pühapäevaks aja kokku ning kuna Jörgen oli tööl, siis tema kahjuks kaasa ei saanud tulla. Mida aga teab üks 19 aastane Anneliis autodest? Üsna mitte midagi. Õnneks aga elab siin majas veel üks tore eestlane, kes teab ning ta oli nõus minuga kaasa tulema, mille üle mul oli väga hea meel. Vaatasime auto üle, tegime proovisõitu ning kuna kõik tundus korras, siis leppisime kokku, et ostame ära. Kuna aga omanikul ei olnud vajalikke pabereid, et ost ära vormistada, siis kohe seda teha ei saanud. Eile käisin postkontoris ning tõin sealt vajalikud paberid, omanik tuli siit läbi, täitsime lehed ära, andsin talle raha ning auto oligi meie!!!
Ahjaa, siin on ju vasakpoolne liiklus. Tundub jubedam kui päriselt on. Õnneks on olnud jalakäijana aega harjuda sellega, mul on tunne, et see on natuke aidanud. Auto on õnneks automaatkäigukastiga, vasaku käega käike vahetada ja samal ajal pingsalt liiklust jälgida, mis on vastupidine Eesti omale, oleks esialgu võib-olla liiga pingeline. Vahepeal lähevad suunatule asemel kojamehed tööle, sest siin käib ju suund paremalt poolt, mitte vasakult, aga muidu on täitsa okei.
Eile õhtul sõitsime kesklinna, kus on selline koht nagu King's Park, kuhu oleme juba pikka aega mõelnud minna ning no see vaade, mis sealt avaneb... nii imeline. Piltidele muidugi kogu see ilu ei jää, eriti kuna mul on ainult telefon, millega pildistada, aga no enamvähem võib vist aimata kui kaunis see oli.
Homme on plaanis veel viimased toimetused siin teha ning neljapäeval sõidame juba edasi lõuna poole uute seikluste jahile!!!





2 comments: